زنان وآرایش

چطور زیبا شویم

زنان وآرایش

چطور زیبا شویم

چطور میتوانیم ظاهری خوشکل داشته باشیم

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰



پرده بکارت غربالی + عکس

 


پرده بکارت غربالی,پرده بکارت مشبک,پرده بکارت سوراخ سوراخ

تشخیص نوع پرده بکارت

 

در این مطلب کلیتی درباره‌ی پرده‌ی بکارت،چگونگی شکل‌گیری آن، علل پارگی پرده بکارت، انواع پرده بکارت و همچنین نحوه‌ی تشخیص نوع آن گردآوری شده و ازمیان انواع پرده بکارت به پرده بکارت نوع غربالی یا مشبک به صورت اختصاصی و کامل پرداخته شده است. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این باره کسب کنید.

پرده بکارت

  • فاعزه صفایی
  • ۰
  • ۰

میل جنسی زنان در چه سنی بیشتر است؟

میل جنسی زنان در سنین مختلف بعد از بلوغ دچار کاهش و افزایشاتی می شود که نتیجه تغییرات و تحولات سیستم بدنی می باشد. در یک دوره میل جنسی زنان به اوج می رسد و در دوره ی سنی خاصی این میل کاهش می یابد.چنانچه در این بخش از سلامت جنسی نمناک خواهیم گفت یک مقاله جدید نشان داد که نیروهای تکاملی همچنین زنان را وادار به رابطه جنسی می کنند، اگرچه به روش های غیر منتظره.

میل جنسی در افراد مختلف پیرو وضعیت روحی و جسمی آنها است و در این بین هورمونهای استروژن و تستسترون توانایی آن را دارد که در میل جنسی و شرایط جسمانی خانمها و آقایان تاثیر گذار باشد ولی در تازه ترین تحقیقات پژوهشگران در سال 2010 بر روی دختران مجرد و زنان متاهل نتایج قابل توجه متفاوت دیگری در مورد میل جنسی زنان کشف شد که در این بخش مختصری از آن به شرح ذیل در اختیار شما قرار داده میشود.

میل جنسی زنان

میل جنسی زنان در چه سنی به اوج می رسد؟

سن اوج میل جنسی زنان چه سنی است؟

محققانی دریافتند که زنان در دهه 30 و اوایل دهه 40 نسبت به زنان جوان به طور قابل توجهی میل جنسی بیشتری دارند.زنان در سنین 72-54 نه تنها تمایلات جنسی بیشتری دارند، بلکه از زنان 81-62 سال فانتزی روابط جنسی بیشتری نیز دارند و آن ها نسبت به زنان جوان بیشتر تمایل دارند که رابطه جنسی تفننی داشته باشند، حتی برای یک شب به عبارت دیگر، با وجود تصویر میل شدید جنسی دخترانه از زنان، این زنان در سالهای میانی خود بیشتر از نظر جنسی فعال هستند در مقابل، افزایش علاقه جنسی و خروجی در مردان، معمولاً با تعداد گزارش ارگاسم ها در هر هفته، اوج می گیرد و سپس در یک سطح ثابت قرار می گیرد (به طور متوسط سه اوج ارگاسم در هر هفته) برای اغلب دوران زندگیشان.

اغلب مردان از نظر جنسی تا دهه 70 زندگیشان فعال می مانند ؛ با توجه به مطالعات جدید، و همچنین مطالعاتی که از قبل بوده، شور و حرارت جنسی به سرعت بعد از یائسگی زنان کاهش می یابد.

  • فاعزه صفایی
  • ۰
  • ۰

میل جنسی افراد را از روی چشمانش تشخیص دهید

میل جنسی در افراد مختلف متفاوت است. گاهی سن و سال و گاهی هم موقعیت می تواند عامل افزایش و کاهش میل جنسی فرد باشد اما در هر شرایط سنجش میل جنسی با استفاده از روش های خاص ممکن است.

سنجش میزان برانگیختگی جنسی موضوع پیچیده ای است. می توان گفت ساده ترین و راحت ترین راه این است که از خود افراد بپرسیم.
اما تحقیقات نشان می دهد که این مسئله ای مشکل ساز است. برای افرادی که اولین بارشان است به چنین سوالی پاسخ می دهند، اگر نظیر این نوع مسائل برایشان تابو، شرم آور و یا آزاردهنده باشد ترجیح می دهند که جواب ندهند و یا ممکن است با بیان درست آن مشکل داشته باشند.روش دیگر برای سنجش میزان برانگیختگی بررسی برانگیختگی واقعی آلت است. اما از طرفی این مسئله، مسئله ای پیچیده است. ارزیابی این مسئله در زنان خیلی با مردان فرق می کند.

 

میل جنسی

سنجش و تشخیص میل جنسی از روی تغییرات چشم

سنجش میل جنسی زن و مرد از روی چشم

  • فاعزه صفایی
  • ۰
  • ۰

راه درست دیر ارضا شدن و رهایی از زود انزالی

انزال زودرس ازمشکلات شایع جنسی مردان است که تاثیرات عمیقی بر زندگی زناشویی افراد دارد ، هرچه رابطه جنسی زوجین با کیفیت بیشتر و لذت بیشتری همراه باشد، نشاط و روحیه افراد در زندگی روزمره نیز بالا می رود. از این رو رابطه جنسی نباید کوتاه و فقط در حد رفع نیاز غریزی صورت گیرد. طولانی و مسرت بخش بودن نزدیکی از نشانه های رضایت جنسی است بنابراین همانطور که در ادامه این بخش از سلامت جنسی نمناک خواهیم گفت آقایان باید توانایی کنترل انزال را داشته باشند تا مدت زمان بیشتری را بتوانند در رابطه بگذرانند.

دیر ارضایی

چگونه دیر ارضا شویم

زنان معمولا دیرتر از مردان ارضا می شوند و عدم آگاهی زوجین از چگونگی ایجاد تطابق، زمان طولانی ارضا شدن زوجه و زمان کوتاه تر زوج، باعث نمود بیشتر و عذاب آورتر این مشکل می شود. در حالی که می توان با یک آموزش درست در این زمینه از احساس نارضایتی زوجین جلوگیری کرد. معمولا بیشتر افرادی که انزال زود رس دارند به علت های متفاوت از رفتن به پزشک سر باز می زنند اما اگر بیماری زودانزالی درمان نشود ، فرد می تواند به مرحله دیر ارضا شدن برسد . در ادامه سعی داریم به روش هایی اشاره کنیم که با استفاده از آنها مشکل انزال زودرس درمان شده و فرد بتواند به صورت طبیعی یک رابطه جنسی سالم و طولانی و لذت بخش را تجربه کند.

  • فاعزه صفایی
  • ۰
  • ۰

عوارض و خطرات جدی قطع رابطه جنسی و زناشویی

برقراری رابطه جنسی و زناشویی فواید بسیاری دارد ، فوایدی که تاثیر ان روی سلامت جسمی و روحی زوجین دیده می شود.

همانطور که یک ورزشکار بعد از ترک ورزش دچار مشکل می شود و بدنش توانایی های سابق را ندارد یک زن و مرد متاهل هم که رابطه زناشویی داشته اند با ترک آن به مدت تقریبا طولانی دچار عوارضی خواهند شد.

 مضرات نداشتن رابطه زناشویی در زنان

قطع رابطه جنسی به بدن شما آسیب میزند

 

عوارض ترک رابطه جنسی و زناشویی برای بدن

  • فاعزه صفایی