زنان وآرایش

چطور زیبا شویم

زنان وآرایش

چطور زیبا شویم

چطور میتوانیم ظاهری خوشکل داشته باشیم

  • ۰
  • ۰

نشانه‌های تحریک و شهوتی شدن مردان (روش های تحریک شوهر)

تحریک و شهوتی شدن مردان، نشانه‌های خاصی دارد که از طریق آن شما به عنوان همسر او، می‌توانید متوجه شوید که او برای انجام رابطه جنسی آماده است و به خوبی تحریک شده است یا خیر. در این مقاله درباره نشانه‌های تحریک شدن مردان توضیح می‌دهیم و همچنین به شما آموزش می‌دهیم که چگونه می‌توانید شوهرتان را به خوبی برای رابطه زناشویی لذت‌بخش، آماده کنید.

فهرست مطالب [نمایش]

چرخه واکنش یا پاسخ جنسی چیست؟

چرخه پاسخ جنسی به مجموعه‌ای از تغییرات جسمی و عاطفی اشاره دارد که با انجام دادن تحریک و فعالیت جنسی، ایجاد می‌شود. داشتن آگاهی درباره این چرخه، به شما کمک می‌کند تا در طول رابطه جنسی بدانید که در چه مرحله‌ای هستید و در این مرحله چه اتفاقی می‌افتد. اگر هم مشکلی در یکی از مراحل داشته باشید، بهتر می‌توانید مشکل را پیدا و حل کنید.

مراحل چرخه پاسخ جنسی


چرخه پاسخ جنسی، دارای چهار مرحله است: میل جنسی، برانگیختگی جنسی، اوج لذت جنسی یا ارگاسم و مرحله آرامش. همه زنان و مردان این مراحل را به همین ترتیب تجربه می‌کنند اما چیزی که آنها را متفاوت می‌کند، مدت زمان هر کدام از مراحل است.

میل جنسی

این مرحله می‌تواند از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد. نشانه‌های آن عبارت‌اند از:

  • انقباض عضلات بدن، مخصوصا عضلات ناحیه لگن
  • سریع تر شدن ضربان قلب
  • سریع تر شدن آهنگ تنفس
  • پوست برافروخته می‌شود
  • نوک سینه‌های سفت می‌شوند
  • جریان خون در بدن افزایش می‌یابد، به ویژه در ناحیه تناسلی و اندام تناسلی
  • بیضه‌ها پرحجم‌تر و متورم می‌شوند
  • بیضه‌ها شروع به ترشح مایع روان‌کننده می‌کنند که قبل از به ارگاسم رسیدن و خارج شدن مایع منی، از بدن مرد خارج می‌شود

  شوهرم فیلم بد، مبتذل و مستهجن می‌بینه (اعتیاد مرد به دیدن پورن)

برانگیختگی جنسی

  • نشانه‌های مرحله قبلی تشدید می‌شوند

ارگاسم

این مرحله، اوج پاسخ جنسی است که مدت زمان آن کوتاه‌تر است و فقط چند ثانیه طول می‌کشد.

  • انقاباضات عضلات، آهنگ تنفس و ضربان قلب و جریان خون در بدن بیشتر  می‌شوند و در مردان در طول آلت تناسلی، انقباضات ریتمیک شروع می‌شوند که منجر به خارج شدن مایع منی از بدن می‌شوند و شخص به اوج لذت جنسی می‌رسد.

مرحله آرامش

در این مرحله، ضربان قلب، آهنگ تنفس و کل عملکرد بدن به حالت عادی برمی‌گردند. تحریک آلت تناسلی مرد به مرور زمان کاهش می‌یابد و بیضه‌ها که قبلا متورم شده بودند نیز به حالت عادی برمی‌گردند. این مرحله، با احساس خستگی همراه است. مردان پس از وارد شدن به این مرحله، به مدتی نیاز به استراحت دارند و نمی‌توانند بلافاصله ارگاسم دیگری را تجربه کنند. با افزایش سن، مدت زمان مورد نیاز مردان برای ارگاسم بعدی، تغییر می‌کند و بیشتر می‌شود.

سایر نشانه‌ها و علائم تحریک و شهوتی شدن مردان


مردمک چشم بزرگ می‌شود

یکی از نشانه‌هایی که در حین تحریک شدن مردان دیده می‌شود، بزرگ‌تر شدن مردمک چشم است. دلیل آن، هیجاناتی است که در آن لحظه تجربه می‌کند.

بیشتر بر لب‌های شما متمرکز است

یکی از علائم تحریک و شهوتی شدن شوهرتان، این است که در این مواقع، بیشتر بر روی لب‌های شما تمرکز می‌کند و حتی ممکن است بیشتر از حد معمول، لب‌هایش را لیس بزند و گاز بگیرد.

از هر فرصتی برای لمس شما استفاده می‌کند

یکی از نشانه‌های دیگر، این است که مردتان از هر فرصتی برای لمس کردن، در آغوش گرفتن و بوسیدن شما استفاده می‌کند.

لحن و سرعت صحبت کردنش آهسته‌تر شده است

لحن آرام و تحریک‌آمیز به همراه صحبت کردن با سرعت کم و آهسته، یکی از نشانه‌های تحریک مردان است. این رفتار به صورت ناخودآگاه انجام می‌شود و به خانم هم کمک می‌کند تا بیشتر تحریک شود و بدنش کم کم برای رابطه زناشویی آماده شود.

به قسمت‌های مختلف بدن‌تان نگاه می‌کند

مردان معمولا بیشتر با قوه بینایی و بصری خود تحریک می‌شوند. به همین دلیل در هنگام تحریک شدن، از قوه بینایی خود بیشتر استفاده می‌کنند که به طوری که ممکن است زمانی که با او ارتباط چشمی برقرار کنید، متوجه شوید که او مرتبا به قسمت‌های مختلف بدن‌تان نگاه می‌کند و چشم از روی شما برنمی‌دارد.

تکان خوردن یا عوض کردن طرز نشستن یا ایستادن خود

در هنگام تحریک شدن، ممکن است او کمی مضطرب و پرتنش دیده شود و بخواهد تحریک شدنش را کمی پنهان نگه دارد. برای این کار، ممکن است مدام تکان بخورد و طرز ایستادن و نشستن خود را تغییر دهد تا زمانی که مطمئن شود توانسته است تحریک شدنش را پنهان کند. این نشانه، ممکن است زمانی دیده شود که در یک جمع یا مکان عمومی که مکان مناسبی برای معاشقه و رابطه نیست، تحریک شده باشد و بخواهد این موضوع را پنهان نگه دارد تا کسی متوجه نشود.

  دلایل و عواقب سکس ضربدری (همسرم میخواد رابطه چند نفره داشته باشیم)

اگر از او بپرسید که آیا تحریک شده است یا خیر، احتمالا خجالت می‌کشد

یکی از نشانه‌های دیگر تحریک و شهوتی شدن مردان، این است که اگر در آن لحظه از او بپرسید که آیا تحریک شده است یا خیر، ممکن است خجالت بکشد و از جواب دادن به صورت مستقیم طفره برود.

چگونه شوهرم را تحریک کنم؟


با چراغ روشن رابطه برقرار کنید

برخی از زنان دوست ندارند با چراغ روشن رابطه برقرار کنند چون خجالت می‌کشند و یا اعتماد به نفس کافی را ندارند. همانطور که در قسمت قبلی مقاله هم اشاره کردیم، مردان بیشتر از طریق قوه بینایی خود تحریک می‌شوند، پس بسیار مهم است که شما بر قوه بینایی او اثر بگذارید. اگر به دلیل کمبود اعتماد به نفس است که دوست ندارید همسرتان اندام شما را ببیند، بهتر است برای تقویت اعتماد به نفس و حس ارزشمندی خود از مشاوران همیار عشق کمک بگیرید و نه اینکه اجازه ندهید همسرتان بدن‌تان را ببیند.

خودتان را لمس کنید

زمانی که همسرتان ببیند که شما بدن‌تان را دوست دارید و با بدن خودتان راحت هستید، قطعا خودش نیز این گونه خواهد بود و شما برایش جذابیت بیشتری خواهید داشت. کمی با فاصله از او بایستید و بدن‌تان را لمس کنید و زیبایی‌های زنانه‌تان را نشان دهید و اجازه دهید از دور شما را تماشا کند.

لذت خود را نشان دهید

زمانی که همسرتان شما را لمس می‌کند، با صداها و نجواهای آهسته به همراه کش و قوس دادن به بدن خود، لذت خودتان را نشان دهید.

بر روی نقاط حساس بدن او تمرکز کنید

زنان و مردان نقاط حساسی دارند که لمس این نواحی، لذت را چند برابر می‌کند. نقاط حساس بدن شوهرتان را بشناسید و سعی کنید در حین معاشقه و رابطه، لمس و بوسیدن این نواحی را فراموش نکنید.

به ظاهر و لباس‌هایی که می‌پوشید توجه کنید

برای اینکه رابطه جنسی لذت‌بخش و گرم و صمیمی‌تری را داشته باشید و بتوانید به بهترین شکل، شوهرتان را تحریک کنید، به وضعیت ظاهری خود بسیار توجه کنید. پوشیدن لباس‌های جذاب و تحریک‌آمیز، بسیار مهم است. خوشبو و تمیز باشید تا شوهرتان از در آغوش گرفتن شما لذت ببرد و تمایل به نزدیک شدن به شما را داشته باشد. وضعیت ظاهری در کنار رفتارتان در حین معاشقه و رابطه، اهمیت دارد چون ظاهرتان چیزی است که شوهرتان را در نگاه اول می‌تواند جذب کند.

  رابطه از پشت و بزرگ شدن باسن (معایب و آسیب‌های رابطه جنسی مقعدی)

کلمات و جملات جذاب و تحریک‌آمیز بیان کنید

تحریک کردن سایر حواس مردتان، از جمله حس شنوایی او، به تحریک و شهوتی شدن او بسیار کمک می‌کند. با لحن خوب و آرام و جملات تحریک‌آمیز، تحریک مردتان بیشتر خواهد شد.

 بدنش را ماساژ دهید

ماساژ دادن همسرتان قبل از شروع رابطه جنسی، هم خستگی روزانه او را از بدنش خارج می‌کند و هم گردش خون را در بدنش افزایش می‌دهد که این امر، تحریک را بیشتر می‌کند. ماساژ دادن نقاط تحریک‌پذیر و حساس را هم فراموش نکنید.

رقصیدن در مقابل همسرتان

رقصیدن در مقابل همسرتان و نمایش دادن زیبایی‌های طبیعی بدن‌تان که برای مردتان جذاب است، به تحریک شدن او بسیار کمک می‌کند.

همسرم مشکل دارد و هر کاری که می کنم، تحریک نمی‌شود

اگر شما هم همسرتان مشکلی را در رابطه زناشویی‌تان دارید، بهتر است به جای مصرف قرص و دارو به صورت خودسرانه و یا انجام دادن عمل جراحی‌هایی که بسیار آسیب می‌زنند و از نتایج آنها مطمئن نیستید، از سکس تراپیست‌های همیار عشق کمک بگیرید. گاهی مشکلات جنسی، مرتبط با شرایط روحی و روانی شخص است. به عنوان مثال کسی که استرس، اضطراب و افسردگی داشته باشد، تحریک شدن و عملکرد جنسی او دچار مشکل می‌شود. بنابراین بهتر است از شخص متخصص کمک بگیرید تا مشکل همسرتان بررسی و ریشه‌یابی شود و سپس راهکار درمانی موثری به او ارائه می‌شود تا رابطه جنسی‌تان بهبود پیدا کند و هردوتان از آن رضایت داشته باشید.

  • ۰۱/۱۱/۰۵
  • فاعزه صفایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی