زنان وآرایش

چطور زیبا شویم

زنان وآرایش

چطور زیبا شویم

چطور میتوانیم ظاهری خوشکل داشته باشیم

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

شایع ترین خواسته مردان در رابطه جنسی از زنان

بسیاری از ما خواسته هایی از شریک جنسی خود داریم که به علت های مختلفی مانند خجالت و رودربایسی آن ها را بازگو نمی کنیم و یا آنقدر بد و زننده این خواسته ها را مطرح می سازیم که باعث سرخوردگی طرف مقابلمان می شود.آقایان نیز مانند خانم ها تقاضاهای جنسی فراوانی را از همسرشان دارند که به علت اینکه انتقاد پذیری خانم ها بسیار کم است آن ها را مطرح نمی کنند و با بی میلی وارد رابطه جنسی می شوند .

اگر شما نیز خواسته هایی را از شریک جنسی تان دارید اما نمی دانید که چگونه آن ها را مطرح سازید پیشنهاد می کنیم این مطلب از سلامت جنسی نمناک را که مختص آقایان است ، مطالعه فرمایید تا بدانید چگونه بدون جریحه دار کردن احساسات طرف مقابلتان ، از رفتار جنسی او انتقاد کنید و تقاضاهای جنسی خود را مطرح سازید.

روابط زناشویی

آنچه مردان در روابط زناشویی دوست دارند

  • فاعزه صفایی
  • ۰
  • ۰

بی میلی زنان به برقراری رابطه زناشویی

یکی از مشکلات بسیار شایع برای زوجین بعد از ازدواج که عواقب جبران ناپذیری را در زندگی مشترک به جای می گذارد ، کم شدن میل جنسی و روبرویی با سرد مزاجی در زنان است . بی میلی زنان به برقراری رابطه جنسی دلایل مختلفی دارد که این دلایل ریشه در تغییرات بدنی زنان و رفتارهای مردان دارد.

اگر شما نیز به تازگی دچار کم شدن میل جنسی و سرد مزاجی شده اید ، این مشکل را جدی بگیرید و علت آن را پیدا کنید و سپس به درمان آن بپردازید . 5 علت اصلی بی میلی زنان به برقراری رابطه زناشویی را در این مطلب از سلامت جنسی نمناک آورده ایم امیدواریم بتوانید مشکل خود را با این رهنمودها رفع کنید.

دوست نداشتن رابطه

بی میلی و عدم تمایل جنسی زنان به مردان

عوامل مؤثر در بروز بی میلی جنسی در زنان

  • فاعزه صفایی
  • ۰
  • ۰

کارهایی که زنان بعد از نزدیکی و رابطه جنسی باید انجام دهند

برای داشتن رابطه جنسی سالم و بدون مشکل بایستی نکات بهداشتی بعد از این رابطه را جدی گرفت ، زنان رابطه جنسی را بعد از نزدیکی بایستی به مسیر بهداشت و مراقبت از سلامت واژن هدایت کنند ، توصیه هایی در این مورد در نمناک خواهید خواند.

 زنان رابطه جنسی

مراقبت های بهداشتی زنان بعداز رابطه جنسی

آنچه زنان باید بعد از رابطه جنسی انجام دهند

توالت رفتن: درحین نزدیکی باکتری های ریزی وارد اندام تناسلی می شوند،داخل عضو تناسلی گرم و مرطوب و محیط مناسبی برای تکثیر باکتریهاست بنابراین برای جلوگیری از بیماری مثانه بعدازنزدیکی حتما ادرار داشته باشید.
  • فاعزه صفایی
  • ۰
  • ۰

علت تیرگی واژن زنان و راههای طبیعی و خانگی درمان و رفع تیرگی واژن (اندام تناسلی زنان)

برای همه شما کاربران عزیز سوالاتی بسیار در زمینه تیرگی واژن (آلت تناسلی زنان) وجود دارد. اینکه علت سیاهی واژن چیست و راههای درمان و رفع تیرگی واژن با استفاده از ماسک ها و روش های خانگی گیاهی کدام است. همانطور که در ادامه این بخش از سلامت نمناک می گوییم تیرگی واژن و اندام تناسلی زنان بنا به علل و دلایل متعددی بروز می کند و به واقع بسیار ناخوشایند است.قبل از انکه برای درمان و رفع تیرگی واژن (اندام تناسلی زنان ) توصیه ای داشته باشیم بهتر است علت را بشناسیم تا با حذف و کاهش این موارد به طور طبیعی طیف رفع تیرگی واژن را سرعت ببخشیم.

 رفع تیرگی واژن با جوش شیرین

ترفندهایی بینظیر برای درمان و رفع تیرگی واژن زنان

علت تیرگی واژن ( اندام تناسلی زنان ) چیست؟

1- پوشیدن شلوارتنگ :یکی از مهم ترین و اصلی ترین علل تیرگی پوست وازن استفاده از شلوار و لباس زیر تنگ است . 

  • فاعزه صفایی
  • ۰
  • ۰

راههای صحیح تحریک جنسی مردان در رابطه جنسی

رابطه جنسی نقش ویژه ای در ازدواج دارد و از فاکتورهای مهم فاکتورهای زندگی موفق به شمار می رود. اهمیت رابطه جنسی در ازدواج برای زن و مرد بر کسی پوشیده نیست اما رابطه جنسی برای مردان اهمیت ویژه تری دارد و از مهم ترین معیارهای ازدواج به شمار می رود بنابراین لازم است زنان توانایی تحریک جنسی مردان برای رابطه جنسی به دست آوورند و بتوانند نیازهای جنسیشان را تامین کنند. در این بخش از سلامت جنسی نمناک شما را با روش هایی که زنان باید برای تحریک مردان به کار ببرند آشنا می کنیم.

jpvd; [ksd

بهترین روش های تحریک کننده جنسی مردان

روش هایی برای تحریک مردان در رابطه جنسی

داشتن روابط جنسی رضایت بخش بین زوجین یکی از اهداف مهم تشکیل زندگی مشترک است . برای این که روابط جنسی بین زن و مرد رضایت بخش باشد باید زنان در رابطه جنسی بتوانند نیازهای همسرشان را بشناسند و برطرف سازند .

  • فاعزه صفایی
  • ۰
  • ۰

درمان خارش واژن و نسخه های گیاهی و خانگی برای درمان سریع سوزش و خارش واژن

زنان در تمام سنین هر از گاهی از خارش واژن رنج می برند . خارش ، سوزش یا تحریک در ناحیه حساس مانند واژن و فرج می تواند بسیار ناراحت کننده باشد . سوزش و خارش واژن مشکلی است جدی که بایستی درمان شود.درمان سوزش واژن

از آنجایی که ناحیه تناسلی می تواند بستر انواع میکروب ها و بیماری های جدی باشد درمان خارش واژن و سوزش را دقیق انجام دهید.در حقیقت خارش واژن (ناحیه تناسلی زنان) مشکلی است که هر خانمی یکبار در عمر ان را تجربه میکند و می داند که این مشکل بسیار سخت و غیرقابل تحمل است.

  • فاعزه صفایی