زنان وآرایش

چطور زیبا شویم

زنان وآرایش

چطور زیبا شویم

چطور میتوانیم ظاهری خوشکل داشته باشیم

  • ۰
  • ۰


راهنمایی برای انتخاب رنگ موی مناسب  وهای لایتی

یکی از دغدغه های خانم ها انتخاب رنگ موی مناسب و های لایت است. رنگ موی مناسب چهره شما را بشاش تر می کند و صورت شما را با طراوت تر می کند. اما برعکس در نقطه مقابل رنگ موی نامناسب صورت شما را بی حال و رنگ پریده نشان می دهد. یک رنگ مناسب زیبایی موهای شما را دو چندان می کند و مدل موهای شما را به بهترین نحو نشان می دهد.

رنگ موی مناسب

برای انتخاب رنگ موی مناسب باید مواردی نظیر رنگ زمینه مو, مدل مو و رنگ پوست را مد نظر داشته باشید. برای اینکه رنگ مویی مناسب انتخاب کنید ابتدا باید تشخیص دهید که پوست شما گرم است یا سرد ؟ برای اینکار فلزات نقره و طلای خود را در نظر بگیرید و ببینید کدام یک بیشتر به شما می آید ؟ اگر نقره بیشتر به پوستتان می آید پس پوست شما سرد و اگر طلا بیشتر به پوستتان می آید پس پوست شما گرم است. خانم هایی با پوست سرد معمولا دارای چشمانی به رنگ قهوه ای تیره سبز تیره و یا آبی پر رنگ هستند. رنگ موی مناسب این قبیل افراد رنگ های تیره ای چون مشکی و قهوه ای تیره با های لایت کرم روشن است.


پوستی زیبا و سالم


خانم هایی با پوست گرم تیره معمولا چهره سبزه دارندو رنگ چشمشان خرمایی و مایل به سیاه است. رنگ موی مناسب این افراد رنگ فندقی شکلاتی ماهاگونی و نسکافه ای است. توجه کنید که رنگ های لایت باید ترکیبی از رنگ طبیعی موی شما و رنگ های چند درجه تیره تر و یا چند درجه روشن تر باشد. دقت کنید که اگر تغییرات بزرگ و غیر طبیعی در موهای خود ایجاد کنید چهره شما مصنوعی خواهد شد پس حتما های لایت و رنگ مویی را انتخاب کنید که هم مناسب با فیزیک شما باشد و هم متناسب با سن و شخصیتتان باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی